www.fb.co/DIY.Kreativ

Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 października 2012

Unikatowe kolczyki z płyt CD

Witajcie!
Dzisiaj  zaprezentuje Wam jak zrobić unikatowe kolczyki z płyt kompaktowych.


Sam pomysł użycia tego materiału zaczerpnęłam ze strony antywieszak.pl
Kliknijcie na zdjęcie by wejść do artykułu.
Wracając do mojej wersji kolczyków - po prostu je troszkę udoskonaliłam, sama płyta CD posłużyła jako baza :) Zapraszam do zabawy!







Pierwsze co musicie zrobić to się zorganizować. Będą Wam potrzebne:
  • Płyty CD
  • Nożyk do gipsów (osobiście uwielbiam!) lub mocne duże nożyczki.
  • Linijka, najlepiej ekierka
  • Wiertarka lub mała wkrętareczka + wiertło od nr 3 w dół.
  • Farbki akrylowe + akryl budowlany
  • Miękki pędzelek lub kawałek gąbki
  • ewentualnie (niech poniesie Was wyobraźnia) klej, i różności do ozdoby.
1. Płytę CD podzielcie na równe części przy pomocy linijki i ołówka/pisaka (patrz zdjęcie poniżej).



2. Teraz przy pomocy nożyczek, lub nożyka przetnij czarne linie, tak by uzyskać równe trójkąty :)
3. Następny krok, to zeskrobanie folii, ja zrobiłam to spiczastym nożykiem kuchennym. Najlepiej robić to nad zlewem, spłukać srebrne drobinki, oraz osuszyć nasze trójkąciki. Następne etap to zaznaczenie kropeczki, w której zrobicie dziurki, jak na zdjęciu poniżej :)

 

4. Czas na dziurki (zabrzmiało erotycznie :P) Aby zrobić otwory, potrzebne nam wiertło nr 3 lub mniejsze :) Jako, że ja dopiero niedawno zaopatrzyłam się w takie, dziurki w instruktażu wywiercone są wiertłem nr 5 :) Czyli są pretty duże, co widać na zdjęciu poniżej.



 5. Czas na "szlifowanie" otworków (zmieniłam nazwę z dziurek, sami wiecie dlaczego:D). Plastik, który odstaje zeskrobcie nożykiem.
6. Najfajniejsze zaczyna się teraz! Ozdabianie. Tutorial dotyczy ozdabiania farbami, ale wierzę, że poniesie Was wyobraźnia i oczarujecie wszystkich unikatowymi kolczykami własnej roboty:) Do ozdabiania potrzebne nam farby do materiałów, które przedstawiłam, we wcześniejszym poście. Dla uzupełnienia odsyłam do postu CLICK! 
7. Niech teraz poniesie Was wyobraźnia. Przejrzyjcie magazyny z modą, poszukajcie printów w internecie, które zainspirują Was do stworzenia niepowtarzalnego wzoru, a może chcecie po prostu jednokolorowe kolczyki? Po malowaniu czas na suszenie, nie zajmie to długo, osobiście suszyłam kolczyki w świecznikach z Ikei ;)


Gdy kolczyki wyschną (być może potrzebują ponownego malowania), czas na dołączenie bigli i kółeczek, kliknijcie na zdjęcie by dowiedzieć się gdzie je kupić.


Jeśli czekacie na piątkową imprezę, a jest środa i nie macie dodatków do sukienki, możecie zabrać się za ich tworzenie! :) 

Kolczyki poniżej są malowane przy pomocy pędzla.


 Aby uzyskać efekt, ze zdjęcia poniżej, użyjcie gąbki, maczajcie ją czubkiem w farbie i "ciapkajcie" po kolczykach :)



A teraz zdjęcie okropne jakościowo, pod tytułem "kolczyki na uszach". Zrobiłabym nowe zdjęcia, ale dwie pary kolczyków, już sprzedałam  - przypadkiem. Jednakże kolejna porcja z dziurkami już czeka na ozdabianie :)


ENJOOOOYYY :D



Czy wiesz, że...
Do ozdobienia kolczyków, możesz użyć koralików, sztucznych kwiatów, kawałków lusterka, szkła, kamyków, materiału, guzików, nawet drewna? Wszelkie elementy do ozdabiania (nie tylko kolczyków) znajdziesz na allegro.pl ◄ kliknij. Ponadto, kolczyki wcale nie muszą być w kształcie trójkątów, mogą być kwadratowe, prostokątne, w kształcie rombu, gwiazdki i trapezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz